czwartek, 27 lutego 2014

ANDRZEJ ODSZEDŁ OD NAS

Z wielkim trudem zbierałam się do napisania tego wpisu, ale jestem Wam Kochani to winna. I czuję się w ogromnym obowiązku względem Was.

Długo nie pisałam nic... Andrzeja samopoczucie pogarszało się. Przede wszystkim nie chciałam, żeby przeczytał coś co mogłoby go zniechęcić do walki. Jakoś nie umiałam. Po prostu proszę wybaczcie.


Z sercem przepełnionym  żalem, którego nie sposób opisać pragnę powiedzieć Wam, że Andrzej odszedł od nas we wtorek, 25-go lutego o godzinie 19.52. Odszedł w domu na swoim łóżeczku, trzymany za ręce i głaskany po głowie przez najbliższe Jego sercu osoby. Pragnę Was zapewnić, że dzięki wspaniałej opiece medycznej jaką był otoczony - nie cierpiał.

Wszystkich, którzy chcą Andrzeja odprowadzić ostatni raz do Pana Boga  zawiadamiam, 
że msza św. odbędzie się 1 marca w sobotę 2014 r. o godzinie 10.00. 
w kościele p.w. Chrystusa Króla przy ul. Lotników 1.
Po mszy św. odbędzie się pogrzeb na cmentarzu parafialnym Jary Św. Trójcy.